Bekijk hier het aanbod van onze lessen

• Pianoles

Piano is uiterst geschikt om de basisprincipes van muziek te leren en het klinkt ook nog eens prachtig. B! Music School geeft les op verschillende locaties.

• Gitaarles

De gitaar is een van de populairste instrumenten en komt voor in klassiek, rock, singer-songwriting tot pop. Ontdek de betoverende klanken van de akoestische gitaar.

• Zangles

Ontwikkel optimaal jouw zangtechnieken. B! Music School geeft groepszangles in verschillende stijlen zoals soul, R&B en gospel en heeft haar eigen gospelkoor de Wazzup Singers.

• Drumles

De drummer is ontzettend belangrijk binnen elke muziekformatie. In de drumles leer je de belangrijkste standaard ritmes, en deze ritmes uit te bouwen tot verschillende vette drumpatronen.

• Vioolles

De viool is misschien wel het populairste instrument in de klassieke muziek. Het prachtige geluid van de viool hoor je ook in andere muziekstijlen zoals jazz, tango, folk en meer.

• Blazersles

Met blaasinstrumenten kun je alle kanten op. Van de mooiste klassieke muziekstukken spelen, tot de meest swingende jazz en feestmuziek. B! Music School heeft haar eigen blazers ensemble voor volwassenen!

• Afrodans

Je kunt naast de muzieklessen ook iedere woendagmiddag Afrodans bij ons volgen! In de lessen leer je moves en choreografieën op moderne opzwepende afrobeats.

• Track & Beats

Hoe gaaf is het als je je eigen elektronische muziek kan maken? In de lessen Tracks & Beats leer je de beste tips &tricks, met behulp van programma's zoals Ableton, Logic en Pro Tools.

• Peuterles

Laat je peuter kennis maken met verschillende ritmes en Afrikaanse percussie-instrumenten. Met wisselende docenten, waaronder maakt je peuter een bijzondere muzikale ritmische reis.

• Celloles

Ontdek de betoverende wereld van cello muziek. Beleef een muzikale reis met dit tijdloze en meeslepende instrument. De cello biedt een prachtig rijk en warm geluid dat resoneert met de ziel.

Ontdek samen jouw talent