Zangles

Ontdek de kracht van je stem met zangles! Met de juiste begeleiding kun je jouw zangtechnieken optimaal ontwikkelen. B! Music School biedt groepszangles in verschillende stijlen zoals soul, pop, R&B, latin, bossa nova en jazz. De lessen worden gegevens door topdocente Natali.

B! Music School heeft ook haar eigen gospelkoor: de Wazzup Singers, begeleid door o.a. topzangcoaches Jordan Roy en Shaynah.

BLOK 1

Basiskennis zangtechniek, kennismaken met stembanden gebruiken en meerstemmig zingen, stemsoort ontdekken.

BLOK 2

Zangtechniek, ontwikkelen stembanden en meerstemmig zingen, stemsoort ontwikkelen, concept eindpresentatie ontwikkelen, singer songwriting.

BLOK 3

Blok 1 en Blok 2 herhalen en werken aan de eindpresentatie in samenwerking met de andere disciplines.

• Lesgeld

€530 per jaar - regulier

Via Jeugdfonds Sport & Cultuur

Via speciale Stadspasactie

Let op! Termijnbetaling en ondersteuning via Jeugdfonds Sport & Cultuur en Stadspas Actie is mogelijk. Neem contact op.

• Stadspas Actie

Kinderen met een Stadspas kunnen in 10 lessen kennismaken met Music Lab: een proeftuin waarbij zang, rap, beat creating en allerlei instrumenten beoefend kunnen worden. Dit is een stadspasactie.

• Planning

Frequentie: wekelijks; gemiddeld 33 lessen op jaarbasis

Periode lessen: van 18 september 2023 t/m medio juli 2024

Instap-periode: in september 2023, januari/februari 2024, april 2024