Peuterles

Laat je peuter, of kleinkind kennis maken met verschillende ritmes en Afrikaanse percussie-instrumenten. Met de docent maakt je peuter een bijzondere muzikale ritmische reis. Er wordt muziek gespeeld en liedjes gezongen, samen met papa’s, mama’s, ooms, tantes, oppas, oma’s of opa’s.

BLOK 1
In het eerste blok komen er vooral percussie instrumenten aan bod. Op deze wijze kan jouw kind op een laagdrempelige wijze in aanraking komen met verschillende ritmes. Ook worden hierbij verschillende liedjes aangeleerd.

BLOK 2
Het streven is om in het tweede blok een ander instrument of meerdere instrumenten centraal te stellen, zoals de cello, piano en/of viool. Op deze wijze vindt er iets meer verdieping plaats. De kinderen leren verschillende klanken te herkennen en mogen de instrumenten aanraken.

• Lesgeld

€530 per jaar - regulier

Via Jeugdfonds Sport & Cultuur

Via speciale Stadspasactie

Let op! Termijnbetaling en ondersteuning via Jeugdfonds Sport & Cultuur en Stadspas Actie is mogelijk. Neem contact op.

• Stadspas Actie

Kinderen met een Stadspas kunnen in 10 lessen kennismaken met Music Lab: een proeftuin waarbij zang, rap, beat creating en allerlei instrumenten beoefend kunnen worden. Dit is een Stadspas Actie.

• Planning

Frequentie: wekelijks; gemiddeld 20 lessen op jaarbasis

Periode lessen: van 18 september 2023 t/m medio juli 2024

Instap-periode: in september 2023, januari/februari 2024

Lesinformatie leeftijd 2 t/m 5 jaar

Vrijdag

Les 1 16:15 - 17:00

Let op! dag, tijd en plek zal binnenkort wijzigen.

Locatie:
B! Music School, Heesterveld 35c, 1102 SB, Amsterdam