Wazzup Singers

“Authentiek, dynamisch, verbindend, zingend vanuit een diepe overtuiging, vol enthousiasme brengen ze joyful power, met warmte, bezieling en positiviteit. Dat is de kracht van de
Wazzup Singers.”

B! Music School presenteert de Wazzup Singers!

Wazzup Singers is een gospelkoor met leden afkomstig uit heel Nederland, opererend vanuit Amsterdam. Black American Gospel is de basis, verweven met R&B en pop, steevast soulvol uitgevoerd. Dit is de stijl waarin het koor zich heeft bekwaamd en waarmee ze een breed publiek aanspreekt.

Ze worden begeleid door de professionele zangcoaches Brandon Delagraentiss en Jordan Roy.

Unplugged of versterkt: het klinkt even prachtig. Of het nu gaat om een optreden voor intimi of voor een groter publiek: de Wazzup Singers raken je. Van ontroerende tot opzwepende songs, oprecht gezongen vanuit het hart, krachtig en indrukwekkend waarbij de individuele stemmen van de koorleden prachtig met elkaar mengen.

OPEN CALL! AUDITIE WAZZUP SINGERS!

De WAZZUP SINGERS zoeken zangers en zangeressen!
De AUDITIE is zaterdag 17 februari om 10:00 u, met inloop vanaf 10:30 u. op Heesterveld 35c. Meld je aan via onderstaande button of mail naar
info@wazzupsingersdgai@gmail.com

Ook een Wazzup Singer worden?

Heb je zangervaring en ben je nog op zoek naar een zangkoor? Maak dan deel uit van een ontzettend gezellige en swingende gospelkoor onder leiding van topcoaches! Wij repeteren 3x per maand op de zaterdagen in Amsterdam Zuidoost. Neem contact met ons voor meer informatie.

Door middel van coaching, performance, zangtechniek en repetities wordt het beste uit de vocalist gehaald. Hier horen natuurlijk ook optredens bij. In de afgelopen jaren hebben wij op diverse evenementen en festivals gestaan. Denk hierbij aan Lowlands, het Gospel Festival Amsterdam, Rollende Keukens, maar ook televisieoptredens. Daarnaast zijn er diverse workshops van professionals.

De doelstellingen van Wazzup Singers zijn:
- Professionalisering van zangniveau en houding naar (semi)-professioneel niveau.
- Leden de mogelijkheid bieden hun passie voor (gospel) muziek te beoefenen.
- Artistiek en stemtechnische ontwikkeling, individueel en in koorverband.

De repetities vinden 3 zaterdagen in de maand plaats van 10:30 u. tot 14:30 u. op Heesterveld 35c in Amsterdam Zuidoost.

Boekingen

Heeft u een opening, bruiloft of evenement? De Wazzup Singers als koor, ensemble of duo formatie brengt u een show met repertoire op maat! Of het nu gaat om een optreden voor intimi of voor een groter publiek: de Wazzup Singers raakt en inspireert! Van ontroerende songs tot swingende gospel uptempo’s, gezongen vanuit het hart, krachtig en indrukwekkend.

Meer informatie?

Bel: