Track & Beats

Hoe gaaf is het als je je eigen elektronische muziek kan maken? In de lessen Tracks & Beats leer je de eerste beginselen van het produceren van muziek. Ervaren topdocent Colin Wegman geeft inzichten en de beste tips &tricks, en leert je de geheimen van het produceren van meeslepende beats, en meer met behulp van een combinatie van programma's zoals Ableton, Logic en Pro Tools.

BLOK 1

In het eerste blok maak je kennis met de muziek, de opties, ontdek je identiteit (wie ben je, wat is je stijl), maak kennis met verschillende stijlen en de apparatuur. Daarnaast leren we je de beginselen van het produceren zoals samplen en componeren, waardoor je uiteindelijk je eigen tracks en beats kunt maken.

BLOK 2

Je eigen verhaal vertellen, maak beats die jouw eigen sound hebben en schrijf eigen muziek. Hoe perform je, hoe communiceer je met publiek, wissel uit met met de andere disciplines, en bedenk een concept voor de eindpresentatie.

BLOK 3

Het herhalen van Blok 1 en Blok 2, het ontwikkelen van het concept voor de eindpresentatie en samenwerken met andere disciplines in de eindpresentatie (bijv. tracks maken voor de rappers en zangers).

Maak kennis met musicproducer, dj en docent Colin Wegman! Klik HIER.

• Lesgeld

€530 per jaar - regulier

Via Jeugdfonds Sport & Cultuur

Via speciale Stadspasactie

Let op! Termijnbetaling en ondersteuning via Jeugdfonds Sport & Cultuur en Stadspas mogelijk. Neem contact op.

• Stadspas Actie

Kinderen met een Stadspas kunnen in 10 lessen kennismaken met Music Lab: een proeftuin waarbij zang, rap, beat creating en allerlei instrumenten beoefend kunnen worden. Dit is een stadspasactie.

• Planning

Frequentie: wekelijks; gemiddeld 33 lessen op jaarbasis