Club Kids

B! Music School presenteert jaarlijks het event Club Kids. Het leukste feest voor en door kinderen uit Amsterdam Zuidoost. Deze fantastische clubmiddag is voor kinderen tussen de 7-14 jaar.

De afgelopen keer vond Club Kids plaats op 17 september 2022 in EFE Venue in Lola Bae. EFE Venue stond op zijn kop en werd geheel overgenomen door kinderen. Er waren spectaculaire optredens van o.a. illusionist HANS KLOK, rapper TUR-G, de muzikale broertjes THE FLETCHERS en een speciale meet & greet met FENNA RAMON van Zappelin! Mariah Landdorf, de winnares van Bijlmer Got Talent 2022 trad op en Jihna Felter, zij werd 3e bij Bijlmer Got Talent 2022. DJ Destin draaide de coolste tracks, violiste Ulilan Szymanska Pereira van Concertgebouworkest Young trad op, en PANKA was de host van de middag.

Er vond een coole dans Tik Tok Challenge plaats samen met de moves van Host PANKA. Er werd gedanst, muziek gemaakt, in de beauty afdeling kon je laten schminken en shinen met de mooiste glitz. Er werd drumles en pianoles geggeven door onze docenten. Je kon glowen in de dark, er zijn heerlijke hapjes, drankjes, goody bags en meer! Voor de ouders was er een speciale loungeplek. Kortom, het was een fantastisch feest voor ieder wat wils!

Wil je volgend jaar ook naar de Club Kids komen? Of het event mede bedenken en organiseren? Schrijf je dan onderaan deze pagina in voor nieuwsbrief! Dan houden we je graag op de hoogte!